CAP DE SETMANA COMPLET…

Perquè si, com diu el títol de l’entrada, per a acabar de rematar esta setmana de càrrega, que millor que el que vaig fer este cap de setmana.
En l’última entrada, comentaba que el divendres em tocaven 60 minuts de rodatge suau, sense pasar en cap moment de 140 ppm, vaig acabar en 12,75 km més a les cames.
El dissabte tocava el rodatge llarg, quedem en Borriol Juanan i Sebas (companys d’equip) i jo per fer gran part del recorregut de la marató de Borriol, allí ens trobem a Vicent Calvo i dos companys seus que anaven també a entrenar el recorregut, i s’unixen a nosaltres i sobre les 8:30 del matí comencem la rodada… i vaja quina rodada, amb la gent que anava jo quasi que vaig anar a ritme de competició fins a la Pobla, on van baixar un poc el ritme… jejeje… però vaja amb el recorregut de la marató, no l’havia fet mai i vaja tela… que pujades que té, i les baixades, algunes d’elles técniques, bonic de veres. al final ens va sortir un entrenament de 3 hores 57 minuts per a uns 34 Km, no està gens malament, en part, gracies a la magnífica companyia i a les bones sensacions trobades.
I el diumenge, per a acabar de rematar, 90 minuts de rodatge per les muntanyes de Moró, per a acabar de acumular fatiga i cansament, em van sortir uns 17 Km amb 704 mtr de desnivell positiu.
Avui toca descans, que el cos ja demana calma, així que després de la clase de spinning, uns exercicis d’estiraments i reposar per a agafar forçes.
Acabe la setmana en unes 15 hores d’entrenament contant les clases d’spinning… no està gens malament.
SALUT!!!
Responder

