ESFORÇ

El que no es cuida, el que s’abandona, es degrada… doncs així m’he sentit durant estos dies de la setmana, després de 22 dies de descans actiu (per a recarregar piles), el dilluns tornava a calçar-me les sabatilles per a córrer i començar el periode de preparació per a la nova temporada.
I com resa el títol de l’entrada, és temps d’esforçar-se per a aspirar a evolucionar i a buscar eixa qualitat que ens farà disfrutar després durant tota la temporada.

Reprenent la paraula esforç, em venen a la ment molts casos que em passen amb la gent que ve al gimnàs on treballe (i més en estes dates on la gent busca posar-se guapo per al Nadal) i em comenten: “escolta, m’agradaria perdre pes sense esforç”, “m’agradaria poder córrer 30 minuts sense esforç”, “vull aconseguir unes bones abdominals sense esforç”, tot de seguida, sense esforç… fins a gratis, si és posible.
Pareix que estiguem convertint la paraula Esforç en algo obscé, i és que pareix que és l’ideal que ens pretenen vendre la nostra societat, “vosté tranquil, que nosaltres ens ocupem de tot” ens expliquen… com si tot el “món” conspirara per a fer-nos feliços sense esforç…
De veritat?, evidentment, en absència d’esforç, en absència d’una aportació constant d’energia, les coses ens abandonen, simplement, almenys això pense jo.
P.D: Quant als meus entrenaments, el dilluns 50 min de carrera continua (137 ppm de mitja i 143 ppm de màxima), el dimarts 55 min de treball de força en el gimnàs, el dimecres 1h 15 min de btt i hui dijous altres 50 min de carrera continua (134 ppm de mitja i 146 ppm de màxima), ens queda el millor per al cap de setmana.
Una respuesta a “ESFORÇ

Responder

