CARRERA DE LA VALL 2013 LLIGA FEMECV

Pareix que la meua relació amb les carreres de la lliga Valenciana FEMECV, i més concretament les que es disputen en la localitat de la Vall d’Uixó no són del tot les millors que m’agradaria tindre.

Fa dos anys em vaig haver de retirar per un pardalàs enorme amb baixada de tensió inclosa abans d’afrontar la pujada a Pipa (segur que la baixada me va vindre al veure el que em quedava… jejejeje), l’any passat va ser en la primera carrera de la lliga on en el km 5 em vaig fer una ruptura de fibres en el bessó de la cama esquerra…

I ahir, per a seguir amb la tradició, em presente en la línia d’eixida de la carrera de la Vall d’Uixó amb l’objectiu de traure un poc la carbonilla de tants rodatges llargs a peu i amb bici… eixida molt ràpida, com van estos tios!!! intente agafar el meu ritme i les meues sensacions, anem bé, no m’aclapare, primeres rampes superades, i en el primer tram de senda que ens porta a una xicoteta pista intente donar un canvi de ritme per a avançar a un grup que m’estava taponant i… zas!!! Fuetada en la part posterior de la cuixa de la cama dreta… fotre… intente continuar trotant, però m’és impossible, que dolor!!! mire el crono, 25 minuts, no esta mal, que carrera m’ha eixit!!! arribe al primer control on els dic que ací em quede…

Agrair a tots aquells que em van ajudar i em van cuidar per a arribar a meta, i als que en les pistes em van animar en tot moment intentant pujar-me un poc l’ànim…

Lo meu i això de la Lliga FEMECV no té solució…

Responder

